GuidePedia

0
Olasthnforaa.blogspot.gr

Εσείς όμως αναρωτιέστε, «γιατί να μην υποφέρει ο γιός εξαιτίας της ανομίας του πατέρα του;» Η απάντηση είναι ότι, ο γιός κάνει το σωστό και το δίκαιο και τηρεί με προσοχή όλους τους νόμους μου για αυτό θα ζήσει οπωσδήποτε. Ο άνθρωπος όμως που κάνει το κακό θα πεθάνει, ο γιός δεν θα υποφέρει εξαιτίας της ανομίας του πατέρα του, ούτε ο πατέρας θα υποφέρει εξαιτίας της ανομίας του παιδιού του. Η Δικαιοσύνη του δικαίου θα αναγνωρίζεται στον ίδιο και η ασέβεια του ασεβή θα καταλογίζεται σε βάρος του ίδιου.

«Αν όμως ένας ασεβής πάψει να αμαρτάνει και εφαρμόσει τους νόμους μου και καθετί που είναι σωστό και δίκαιο τότε οπωσδήποτε θα ζήσει, δε θα πεθάνει. Καμία από τις προηγούμενες παραβάσεις του δε θα του καταλογισθεί. Θα ζήσει λόγο των δικαίων πράξεων του. Δεν χαίρομαι όταν ένας άνθρωπος πεθαίνει εξαιτίας της αμαρτίας του» λέει ο Κύριος ο Θεός. «Προτιμώ να μετανοήσει και να ζήσει.»

«Αντίθετα, αν ένας δίκαιος ξεφύγει από τον ίσιο δρόμο και πράξει την αδικία όλες τις βδελυρές πράξει που κάνει ένας ασεβής, τότε καμία από τις δίκαιες πράξεις του δεν θα του λογαριαστεί. Αυτός θα πεθάνει για την αμαρτία που δέπραξε.»


Ο Θεός δίνει μία ακόμα ευκαιρία..

Εσείς όμως Ισραηλίτες, λέτε «δεν είναι σωστός ο τρόπος που ενεργεί ο Κύριος.» Ακούστε λοιπόν, τώρα « Ο Δικός μου τρόπος δεν είναι σωστός ή οι δικές σας ενέργειες είναι διεστραμμένες; όπως το΄χω ξαναπεί αν ένας δίκαιος ξεφύγει από τον ίσιο δρόμο και πράξει την αδικία θα πεθάνει εξαιτίας της ανομίας του. Κι αν ένας ασεβής απαρνηθεί την ασέβια του και κάνει το σωστό και το δίκαιο αυτός αξίζει να ζήσει. Αν συναισθανθεί τις παραβάσεις του και μετανοήσει θα ζήσει οπωσδήποτε, δεν θα πεθάνει. Κι όμως εσείς Ισραηλίτες, λέτε ‘’ ο τρόπος που ενεργεί ο Κύριος δεν είναι ο σωστός’’. Αχ Ισραηλίτες, ο δικός μου τρόπος δεν είναι ο σωστός ή οι δικές σας ενέργειες είναι διεστραμμένες; Για αυτό θα σας κρίνω, Ισραηλίτες, τον καθένα από σας με τον τρόπο που ενεργείτε, εγώ ο Κύριος ο Θεός, το λέω.»

Μετανοήστε και σταματήστε τις παραβάσεις σας, για να μη σας οδηγήσει στην καταστροφή η ανομία σας. Σταματήστε τις παραβάσεις σας εναντίον μου κι ανανεώστε την καρδία σας και το φρόνημα σας. Γιατί θέλετε να πεθάνετε Ισραηλίτες; Ξέρετε ότι εγώ δε χαίρομαι όταν ένας άνθρωπος πρέπει να πεθάνει. Αυτό το λέω εγώ, ο Κύριος ο Θεός. Μετανοήστε, λοιπόν, για να ζήσετε!»


Ιεζεκιήλ 18:19-32


Δημοσίευση σχολίου

 
Top